Veckans lidande...

Nu är vi hemkomna från veckans lidande. Badet! Vi har varit på minisim och jag är alldeldes slut. Jag tror mest det beror på att jag har hållt andan i tre och en halv timme. Det är jobbigt! Men vill man inte bli tagen som gravid eller knubbsäl så är det bara att stå ut. Skönt å andas är det i alla fall! (Fan vad jag ska andas i natt...)

Nu är det sängdags. Ska krypa ner på en 90- madrass bredvid Noah och mysa lite, för jag hör att han är vaken. Hör av mig i morgon, mina kära!

Kommentarer
Postat av: segsliten

Du kunde ju fått syrebrist! Tre och en halv timma utan syre, det kan aldrig vara bra. Varför så långa simlektioner? Intensivkurs? Jag hoppas att du fått igång syretillförseln till hjärnan igen, annars får du hyperventilera.

Kram ☺

2009-02-27 @ 23:57:58
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0