En trött missbrukare...

Oj! Det tog bara en kvart att starta upp datorn i dag (har ju redan glömt vad jag skulle skriva!).
 
I helgen var vi i Stockholm och för mig finns det inte mycket som slår det. Jag älskar Stockholm, förmodligen på grund av att jag är en shoppoholic! Jag kan köpa i princip vilket skit som helst, bara jag får handla något. Denna gången kom jag hem med massor av saker. Bra saker...eller tre mascaror kan ju tyckas lite överdrivet för en tjej som knappt sminkar sig!!! Men ändå. (Man fick en liten väska på köpet och för mig betyder det att jag har tjänat på att handla).

Jag köpte även en skinnjacka till Noah (smäll inte av nu...den är oäkta) men den passade exakt och precis och kommer förmodligen att vara för liten till våren då den bör användas. Antingen får han ha den nu och frysa ihjäl eller får han ha den till våren som en tvångsjacka han inte kommer att kunna röra sig i (borde köpt en liten till Theo med). Inget bra köp, men fan så snygg den är!

Helgen var jättetrevlig och vi hade hur roligt som helst med våra vänner (som säkert inte kommer att orka träffa oss på ett tag). Jag längtade inte så där överdrivet efter barnen denna gången, men det kan bero på att jag hörde deras skrik när jag pratade med barnvakten i telefon! 

Just nu är jag så trött och känner mig lite stressad över att huset ser ut som om en orkan har dragit över medan vi var borta. Bäst att gå och lägga sig så att jag slipper se skiten i ögonvrån...Vi hörs i morgon mina vänner. Sov gott (alla ni utan barn, med stora barn eller med småbarn som är onormala och sover hela natten). Jag är inte alls avundssjuk.





Kommentarer
Postat av: segsliten

Ja, tre maskaror kan ju vara bra att ha! Om inte annat kan man ju alltid använda borstarna till att finskura toaletten. För liten skinnjacka? Ska inte en del modeller klistra sig lite snyggt sådär mot kroppen...han kan ju använda den utan något under, vara lite manliga och visa bringan liksom.

Kram ☺

2009-02-16 @ 17:51:26
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com
Postat av: Evelina

Men Vicke allvarlit!!! 3 mascaror??!!! De kommer ju för tusan att vara gamla innan du öppnar dem :P Men jag håller med dig, du tjänade ju på köpet då du fick en "gratis" väska på köpet ;) Haha, hade kunnat vara jag! - alltså inget dåligt köp!!



Klart du ska köpa minsta skinnjackan... Du vet ju vad vi säger....Det är endast YTA YTA YTA som gäller ;) Lika bra att barnen lär sig det i tid tycker jag - alltså inget dåligt köp!



Som jag kan se av summan av allt så blev det....hm...Nä de blev inga dåliga köp :) Bra va!!! Jag är bäst på att hitta ursäkter för ALLT jag köper, ställer gärna upp o hjälper dig med det :)



Saknar dig...Pussar o kramar

2009-02-16 @ 18:01:52
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0