Vårkoma

Herregud så dålig jag är på att skriva just nu. Livet är stressigt och sömnigt och jag har lagt mig samtidigt som barnen på kvällarna. Att jag drabbas av hösttrötthet har jag ju förstått vid det här laget, men att jag hamnar i koma under vårkantens början hade jag totalt glömt bort (nu minns jag det). Det är likadant varje vår!

Det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Simskolan är avklarad för den här veckan och ingen kissade i skåpen denna gången (fast Theo gick in i ett och sa "hej då mamma, nu går jag på toaletten!" och så stängde han in sig i ett skåp. Jag drog upp den och ropade "NEJ Theo, du får inte kissa i skåpen!!!". Han tittade på mig och sa "men mamma! Jag leker ju bara!"...Phu!!!)

Annars har vi (barnen) mest hoppat på studsmattan de här dagarna...snacka om statiskt hår...



Nu är det dags att knyta sig...vi hörs i morgon alla fina!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej gumman! Åååå vilken härlig bild :) Saknar dig o familjen massor. Puss o kram (snart flyttar jag hemåt några månader....:) sååå härligt...)

2009-04-04 @ 22:52:23
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: segsliten

Vilken rolig bild! Tur att simningen gick smärtfritt.

Tråkigt att höra att du känner dig trött och hängig. Jag var faktiskt riktigt orolig när du varken kommenterade eller skrev på bloggen. Hoppas att du snart ska känna dig lite piggare, det är ju inget kul att gå runt och vara trött jämt. Tyvärr är det sånt man råkar ut för ibland. Jag får hoppas att det inte är något allvarligt, utan att det bara har att göra med bytet till sommartid, eller varför inte väderomställningen.

Tack för ditt gulliga erbjudande, det var så omtänksamt att jag blev alldeles rörd. Just nu längtar jag inte efter något speciellt, eftersom mamma kom hit igår med både det ena och det andra.

Kram ♥



2009-04-05 @ 18:41:37
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com/
Postat av: Ankan

Vad glad jag blir att bloggat igen, vilken rolig bild.

Hoppas du snart blir gladare och piggare igen.

Kram

2009-04-05 @ 21:12:31
URL: http://ankanochkakan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0