Härliga vår...

Äntligen vår!!! I dag har det varit så varmt att till och med jag har gått i kortärmat, så sköönt. Vi var i lekparken i tre timmar och sedan åkte Noah och jag till stan ett par timmar. Barnen har inte ens bråkat så mycket som de brukar!!! En helt vanlig dag alltså (not). Man får väl leva på detta ett tag i fall morgondagen blir jobbig och kall.

I sommar kommer det att hända en hel del och jag har massor att se fram emot. Det blir Alv, Metallica- konsert, Hultsfredsfestivalen, resa till Dublin med U2- konsert, en hemlig resa med syrran, liseberg, förhoppningsvis resa till lillasyster i Stockholm...Är det någon som vet vart man ska ringa för att förlänga sommaren med sex- sju månader??? Jag som hade tänkt att koppla av, och dessutom har jag redan gått och skrytit om att jag inte planerar sommaren utan tar dagarna som de kommer. Jo jag tackar...det gick ju bra. Skitbra! (Inte konstigt att jag lider av stress)

Bäst att lägga mig så att jag kommer att orka med sommaren...vi hörs i november kära vänner!!!


Kommentarer
Postat av: segsliten

Jag accepterar inte att vara utan dig ända till september, så det är bara att pallra sig till tangentbordet och säga hej till mig lite då och då!

Kram ☺

2009-04-25 @ 20:15:42
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com/
Postat av: Ankan

Härligt du du bloggar igen, skrattar varje gång jag läser dina inlägg.

2009-04-27 @ 22:39:29
URL: http://ankanochkakan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0