I´m back...

Säkert ingen som tittar in här igen (förrutom "höjdarna" då), men nu tänker jag börja skriva igen!

Det har hänt mycket sen sist, både bra och dåliga saker. En bra sak var vår syskonresa som var fantastiskt rolig! En dålig sak är häxjakten på min bror- skäms på er! Detta får mig att må illa och jag skäms över att vara Hultsfredsbo just nu. Med risk att få emigrera tillsammans med min bror kan jag inte låta bli att säga att det är FÖRDJÄVLIGT att något sådant får hända. Att man använder sig av häxjakt eller ännu värre: Hitlerfasoner- ta bort alla som inte är lik mig själv.

Okej, nu fick jag detta sagt! Känns bra.

Över till annat...eller det kan jag ta en annan gång.

So long!



Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Jag tycker det är kul att du är tillbaka...



Det behövs lite ironi här i världen...

2008-10-09 @ 21:02:55
URL: http://pppeter.blogg.se/
Postat av: Eva Skullman

Nice! Ja, du har verkligen så rätt. Peter med för den delen. Alla tittar - keep writing! Love u! Puss

2008-10-09 @ 22:10:12
URL: http://evottpevott.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den svenska avundsjukan ligger nära till hands att dra funderingar till... Jag har själv varit i en klass som Peter tidigare haft och de pratade MYCKET om honom och sa att han var den bästa läraren de hade haft. Givetvis var ju detta bara små obetydliga elever så varför bry sig om vad DE tycker? Bättre då att ta ställning via hörsägen dvs rykten spridda av andra som kanske inte är lika poppis.



Alla vettiga människor hejar NATURLIGTVIS på Peter i det här fallet!

2008-10-11 @ 15:04:27
Postat av: Peter Andersson

Till ovan kommentar:



Tack för att du visar ledningen att eleverna gillar mig men det är som du säger, den svenska avundssjukan ligger nära till hands. De struntar fullständigt i om man gör ett bra jobb på skolan, de vill bara ha bort mig för att jag inte rättar mig i ledet och låter dem förstöra skolan...



Tack för ditt stöd du anonyme lärare...

2008-10-12 @ 17:43:04
URL: http://pppeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0