Sunk- morsa...


Jag känner mig så sunkig. Hela jag, hela mitt liv. För att inte tala om huset vi bor i. Det är så sunkigt! Funderar på om det kan vara dags att städa. Det kanske e så. Städdags! Fy fan så jobbigt.


Men det är väl bäst. Innan jag får barnavårdsnämnden på mig. Anticimex kanske gör dem sällskap (inte för att mina barn är småkryp utan för att det säkert har flyttat in ett å annat äckeldjur).  


Tål å tänkas på...


Saken är den att jag hade tänkt att bädda sängen, men alla kvalster har tillsammans burit i väg med mitt täcke. Oschysst! Tänkte dammsugit också. Om det inte vore för alla dammråttor. Stora som fotbollar är de. De kommer garanterat inte in i dammsugaren, så det e liksom inte lönt...Kanske inte borde städa (kan ju blogga i stället).

(Är det någon som vet hur mycket en billig städerska kostar? En som städar, lagar mat, tvättar, putsar fönster och leker med barnen? Eller nej förresten, leka vill jag göra själv. Masserar kan hon få göra, fast bara mig om hon e snygg så att inte sambo...ja ni vet. Är hon ful kan hon massera båda! Kanske borde kolla tradera...)

Ja ja, så är det i bland...bara att städa...eller acceptera skiten (jag gör nog det sistnämnda).

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Flumflum ;)
Det borde egentligen vara rent hos er eftersom ni städar väldigt ofta :)
Annars kan du ju alltid ringa "Rent hus" så städar dem åt dig...

2008-05-08 @ 22:27:47
URL: http://pppeter.blogg.se
Postat av: Evelina

Så anledningen till att jag har fått massera er båda är att jag är ful... :P Tackar för den!!! Hoppas att allt är bra iaf. Saknar er ändå :) Pussar och kramar Lina :)

2008-05-09 @ 07:20:47
URL: http://evelina84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0