Liseberg- here we come...


På lördag åker jag till Liseberg med Noah, en kompis till honom och dennes mamma. Det ska bli såå roligt! Tänk att få ägna sig åt bara ett barn, ge 100 % uppmärksamhet och bara göra det som han vill...Vi kommer att njuta för fullt!


Tyvärr verkar Theo ha hört att vi ska dit för han går och säger "Theo Liseberg åssgå" (också). Noah och jag får väl smuggla oss ut genom fönstret på morgonen eftersom Theo förmodligen kommer att vakta dörren. Han kommer väl att slå läger där redan på fredag kväll nu när han vet att vi ska åka utan honom...(får väl lägga fram en sovsäck i fall att...)


Noah sover fortfarande med sin gamla snuttefilt och jag har funderat på när den kommer att bli pinsam att ha för honom. Jag tänkte testa detta för att se om han ens har funderat i de banorna. Det lät så här:


jag: när vi åker till Liseberg behöver du väl inte ha med snutterfilten va?


Noah: jo...


jag: ok, jag tänkte att du inte behövde den när vi skulle vara med Liam!


Noah: menar du att jag ska sova på Liam eller???


Ha ha, det var klockrent! Han sover på snuttefilten och kan inte ersätta den med en kompis eftersom man inte kan sova en vän...Han har alltså inte börjat tycka snutten är pinsam- tur!!!


Eftersom Noah redan har bestämt sig för att aldrig flytta hemifrån, ta körkort eller gifta sig med någon annan än mig så antar jag att snutten kommer att följa med ända till pensionen...(hans alltså...)


Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Haha, så störtskön han är. Jag gjorde av med min snuttefilt ganska sent, tror jag var sex. Så han har minst ett år kvar ;)

2008-05-28 @ 21:36:15
URL: http://pppeter.blogg.se
Postat av: Eva

Ehm, jag hade alltid en kudde som snuttefilt. Den hade jag med överallt där jag skulle sova över. Jag slutade inte förrän pappa hämtade mig sista gången hos Mia när jag bodde där,var jag 14 då? ;) Puss

2008-05-28 @ 23:39:58
URL: http://evottpevott.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej vännen! Var roligt att få träffa er :) Ha det så bra i helgen. Njut! (Akta så inte Theo gömmer sig i bilen!...eller Olof kanske!) Pussar o kramar Lina

2008-05-29 @ 06:55:25
URL: http://evelina84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0