Astrid Lindgrens värld...

Nu har jag äntligen köpt säsongskort till Alv!!! Det börjar i maj och jag är såå sugen (kan verka konstigt för er som läste mitt inlägg om Alv i början på min blogg "E såå trött efter...", men man glömmer så lätt...).

Den stora utmaningen blir nog att få min minsting att lyda ...Theo har blivit så stor att han inte nöjer sig med att sitta i vagen för att bli urlyft bara när mamma vill...Han gör ju precis det han känner för själv och låter sig inte bli hunsad!  


Nåväl...jag väljer det ju själv och är villig att ta risken att åka dit (gärna en ggr i veckan) och det kommer att bli roligt i alla fall!


En annan sak. Min sambo har köpt en hundvalp till familjen (tack så jävla mycket älskling!!!), och Noah har kommit på ett namn: El Chico Kim Possible Svensson! Kort och bra! (Bara inte jag behöver ropa på honom...)


Ps, tur att vi inte lät honom bestämma vad lillebror skulle heta...


Kommentarer
Postat av: Mia

Hi hi..tur att jag oxså köpt biljetter,då kan vi ta alla våra ungar och åka in och få gratismotion när vi springer efter Theo...

2008-03-26 @ 21:27:23
URL: http://mia71.blogg.se
Postat av: Evelina

Tjabba snygging! Hunden kommer ju att hinna göra massor med bus innan ni ens hunnit säga färdigt namnet :) Hoppas allt är bra med er. Saknar er massor. Här är det plugg som gäller. Tenta nästa vecka som hägrar. Men men, man kan ju inte gå under för det. Ha de bäst. Pussar o kramar Lina

2008-04-01 @ 09:27:36
URL: http://evelina84.blogg.se
Postat av: Eva

Hej syster yster, hoppas allt är bra med er där hemma.. Vi ses snart. Älskar dig. Puss

2008-04-04 @ 12:02:31
URL: http://evottpevott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0