Årets dummaste mamma...

I dag sken solen när jag hämtade mina barn från dagis. Så skönt! Vi hade 45 minuter på oss innan Noah skulle lämnas på kyrkis och det var inte lönt att åka hem innan. Så därför överraskade jag pojkarna med att åka till kiosken och köpa glass.


Det var en riktig lyckoträff det! De satt tillsammans på en liten sten och åt...och huttrade! Så klart! Det var ju inte direkt varmt bara för att solen tittade förbi. Jag kände mig som världens sämsta mamma där vi satt (eller jag stod för att inte få blåskatarr).


Det var verkligen skitkallt och jag tror att jag förfrös tummen när jag höll glassen åt Theo. Jag kan förstå varför han vägrade att hålla i den själv, så jävla smart av honom!!!


Men barnen var nöjda och glada och jag tycker att det var värt en "årets dummaste mamma- medalj".


Ps, tänkte ta ett gulligt foto men kameran hade frusit fast i min nyckelknippa...


Kommentarer
Postat av: Eva J

Vid första ögonblicket man läser ditt inlägg så verkar ni haft jättemysigt trots kylan. Klart ungarna blev glada när de fick glass! Men.. Vill du att de ska bli sjuka?! Haha.. Skoja bara med d sista. Love u all! Puss

2008-03-04 @ 06:13:37
Postat av: Mia

ja Theo blev ju sjuk oxså.....

2008-03-04 @ 21:30:07
URL: http://mia71.blogg.se
Postat av: Eva J

Blev han?! Haha.. Lr inte.. Kram

2008-03-05 @ 08:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0