Snart skvaller i större skala...


Det blev inget Astrid Lindgrens värld i dag. Jag är såå trött och det känns som om barnen är det också. Noah är pollenallergiker och verkar vara trött av att ha sin allergi, är det någon som vet om det kan vara så?


Vi softade hos syrran i stället. Busfabriken har jag också ställt in, för säkerhets skull.

En helt annan sak...Det är så roligt nu när Theo börjar prata. När jag la honom i kväll lät det så här:


T: "Mamma arg!"


M: "Näe Theo, jag är inte arg."


T: "Mamma arg i går."


(Mamma tänker...ehh...kommer han i håg sånt...?)


M: "Varför var jag arg i går, vad hände?"


T: "Theo fick gå bordet" (från bordet alltså)


M: "Varför fick du det?"


T: "Jag spottade morot!"


Så härligt! Det var exakt så det gick till! Jag trodde inte att han kunde komma i håg sådant och sedan återberätta det...kul (eller inte!?). Snart kan han börja skvallra på brorsan också och det kan ju bli spännande eftersom det bara är Noah som kan komma till tals nu (och då är det ju alltid Theo som börjar!).


Nu måste jag sooova, det är fruktansvärt jobbigt att ha sommarlov ska ni veta!


Vi hörs!

Ps, kära lillasyster: det e såå kul det där med underbart ljud!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det är det sannerligen! Så häftigt! Nu är det verkligt.. :) Ja, snart får Noah akta sig och det blir nog spännande när Theo skyller på honom fastän det egentligen var Theo själv som började. Haha. Känner igen det där, dock i högre ålder. Puss puss

2008-06-27 @ 07:21:13
Postat av: Evelina

krya på dig vännen! Ta hand om dig. Puss o kram Lina

2008-06-28 @ 15:15:00
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0