Länge sen sist...

Mina godingar...som kan vara sams ibland (och nej, ingen puttade i någon i vattnet efter bilden)

Hej...och oj!


Nu var det verkligen länge sedan jag satt här, jag var knappt med på listan längre. Bäst att skriva några rader så att jag inte blir helt bortglömd!!!


Jag har semester i knappt en vecka till och sommaren har gått otroligt snabbt, vart tar tiden vägen!?

Barnen växer lika snabbt som kilorna runt min midja och de börjar bli lite mer självständiga (barnen alltså...eller ja, kilorna oxå). All den goda maten sätter sina spår och om jag inte hejdar mig snart så kommer det att gå snabbare att hoppa över mig än att gå runt mig...


Här är det är syskonkärlek till 110 % och jag är förvånad över att vi inte ha behövt att åka in och sy någon av pojkarna ännu, men det kanske kommer. Theo pratar bara om hur dum man är när man inte håller med honom, och leker att han är elak hela tiden ("Jag är en elak...").


Noah som alltid har varit så lugn har förvandlats till en argsint bålgeting och bråkar och trotsar 95 % av den vakna tiden (tur att jag älskar honom så mycket som jag gör, annars hade jag sagt upp mig som mamma...kan man göra det förresten?).


Annars är allt bra här och jag njuter av att vara ledig...helst nu på kvällen när alla sover (skojar,,,lite).


Måste upp och mysa med Theo nu som jag har lagt i min säng.


Ha det bra alla bloggare, vi hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag vill också mysa! Han luktar så jäkla gott.. eller? Hehe, hans snuttefilt brukar göra det iaf. Du blir inte bortglömd, man tittar här varje dag, faktiskt flera gånger om dagen för att se om du uppdaterat! lskar dig syster yster, ses på fredag! :) Puss

2008-07-30 @ 22:58:19
Postat av: Peter Andersson

"Jag är en elak"... Klockrent. Pojken är 2,5 år och har redan insett hur världen han lever i, ser ut. Intelligent!

2008-07-31 @ 00:32:30
URL: http://pppeter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, dom e för goa....barnen alltså, och du med förresten :).

Är glad att du är min vän...ha det bäst i Stockholm och njut av att inte behöva vara mamma på ett par dagar för mig har du ju inte med dig heller hehe

kramar Jackie

2008-07-31 @ 08:08:26
Postat av: Anonym

Hehe, dom e för goa....barnen alltså, och du med förresten :).

Är glad att du är min vän...ha det bäst i Stockholm och njut av att inte behöva vara mamma på ett par dagar för mig har du ju inte med dig heller hehe

kramar Jackie

2008-07-31 @ 08:09:09
Postat av: Anonym

Hej bruttan! hoppas allt är bra med dig och att din helg i Stockholm är/varit bra :) (lite beroende på när du läser detta). Vi ses, saknar dig. Pussar o kramar Lina

2008-08-02 @ 23:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0