Spyor och choklad...


Magsjukan har hägrat i vårt hus i helgen, lovely!!! Noah började kräkas mitt i bollibompa och höll på till 2.30 och då passade hans pappa på att börja...skitkul! Som om det inte räcker med EN som spyr...(Att han alltid ska jävlas)


Själv tänkte jag att om någon av oss vuxna skulle få det så hoppades jag att det skulle bli jag. Magsjuka är det värsta jag vet men hellre det än en dödssjuk sambo som garanterat kommer att vara mycket sjukare än alla andra tillsammans!


Och så kanske jag skulle kunna gå ner ett par kilo i vikt också...om jag skulle kräkas extra mycket (och det hade jag ju tänkt i så fall)!

Men nu verkar det inte bli så. Jag sitter här med en påse godis (ja, från Noah...men han ville ha det nu när han är sjuk) och känner mig oförskämt pigg...Får se hur det är i morgon...


Noah har legat på soffan i 12 timmar i dag så vi får väl se hur natten blir...Hoppas bara att Theo slipper detta, han kan ju liksom inte ens tala om när han ska kräkas...Noah hann i alla fall tala om det så att jag kunde räcka fram mina kupade händer...(jo, jag fick göra det ena gången och ja...det var skitäckligt).


Jag har lovat att inte skriva något om godis (appropå spyor???), men jag gör det längst ner här nu, så att de som inte orkar med det kan sluta läsa här...


Jag har mått lite illa under dagen så jag har bara ätit typ 20 bitar eller nåt (de gick att få ner, men jag fick hoppa över frukost, lunch och middag eftersom jag tänkte att det kunde bli lite för mycket annars). Bra gjort va???Eller inte...

Ha det bra alla!!!


Ps...i morgon blir det INGET godis...


Kommentarer
Postat av: Eva J

Hej, hur mkt godis har du ätit när du ser det här?
Klockan är ju inte så mkt men du kanske började tidigt? ;) Puss

2008-01-13 @ 12:35:49
Postat av: Peter Andersson

Vicke, jag tror att det är Gud som straffar ditt chokladätande med att ge dina nära och kära spysjukan...

2008-01-13 @ 20:21:05
URL: http://pppeter.blogg.se
Postat av: Evelina

Härligt att prata med dig vännen... Hoppas ni snart frisknar till.. Pussar och kramar....

2008-01-14 @ 08:52:11
URL: http://evelina84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0