Busiga barn eller jäkliga ungar...?!


Som ni vet har jag skolat in min 2-åring på dagis (ja, jag vet att det heter förskola). Personalen där har alltid sagt att Theo verkar så lugn...men nu har de nog ändrat uppfattning.


Han har gått där i tre veckor och verkar redan vara ökänd. Jag fick veta vilken vilde han är (som om jag inte visste det!). Han är högljudd (har röstkapacitet som de lite fint kallar det) och tar för sig.


En fröken uttryckte sig så här: "Men i en timme klarar vi nog av honom" (och då ska ni veta att hon har hand om den stora gruppen 99% av tiden)...Oj oj oj...hur ska detta sluta???


Jag fick också veta att han bowlar med de små barnen, dvs de som är mindre än honom! Han kör på de små med en briovagn så att de ramlar och när de har gjort det så sträcker han upp armarna i luften och skriker "Grr" eller nåt sånt....Mmm, känns ju så där om jag ska vara ärlig. Inte så jättekul precis!


Men annars går det jättebra...(suck).


Råkade förresten säga "satan" i närheten av Noah innan. Han sa så här: "Mamma får man säga så? Tänk på att det är ett barn här!"


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra sagt av Noah! :p

2008-01-28 @ 22:13:51
Postat av: Peter Andersson

Jag tyckte du kunde förklara för honom vem Satan egentligen är. Fast det är klart, ni vill väl inte att han skaffar en rival till Gud...

:)

2008-01-29 @ 17:17:42
URL: http://pppeter.blogg.se
Postat av: Mia

ha ha ha skööönt svar

2008-01-29 @ 19:00:54
URL: http://mia71.blogg.se
Postat av: Eva J

Hoppas du mår bättre idag. Kram

2008-01-31 @ 07:39:13
Postat av: Evelina

Hej vännen! Allt bra? Här är det bara bra. Mycket att göra. Tycker att tiden ibland går lite för fort samtidigt som man bara vill att allt ska vara över. Väntar spänt på ett par tentaresultat. Men mina lärare är inte de snabbaste. Saknar er där hemma :) Hoppas allt är på topp. Ge Theo en super duper stor kram när han fyller år från mig. Noah får givetvis också :) Nä ändrar mig... Ni får hela familjen massor massor med bamsiga kramar :) Ta hand om er! Pussar o kramar Lina

2008-02-04 @ 10:52:39
URL: http://evelina84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0