Min lilla häxa!


I dag åkte jag till Ikea med Noah och morfar. Jag hade lovat Noah att han skulle få bli "inlämnad" (som han kallar det)  i Ikeas lekhus så det fick ju bli så.


Och han lovade att sköta sig!


Efter en timme när jag skulle hämta honom var det en låång kö och jag stod där utanför och spanade efter honom. Många barn var det, men ingen Noah.


När det blev min tur att "checka ut" mitt barn fanns det inget barn att hämta. Jag väntade och väntade och tjejerna sprang runt och letade och letade. Jag kände att jag började bli lite orolig trots att deras system är säkerheten själv.


Jag hörde hur de ropade efter Noah och jag såg hur stressade de såg ut. Nervösa och lite svettiga...precis som jag själv. Ingen Noah. Tjejen kom fram och frågade om jag kunde se honom, och nej det kunde jag ju tyvärr inte.


Efter en väldigt lång stund kommer tjejen med Noah släpandes bakom sig...Phu! Inte nog med att han hade sprungit och gömt sig när han hade hört sitt namn ropas upp, han hade också passat på att klä ut sig till en häxa!


Nåväl, jag fick med mig den avklädda häxan hem och hjärtat började så smått slå igen...


Nästa gång åker jag till Ikea utan barn...


Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Haha, kan verkligen se mig honom framför mig. Gömmer sig mer o mer när han hör tjejerna ropa på honom.. :)

2008-02-23 @ 21:50:23
URL: http://pppeter.blogg.se
Postat av: Evelina

shit vilken panik!!!! hoppas du hade det bra innan iaf ;) hittade lite att shoppa! Ha det bäst :) Puss o kram lina

2008-02-24 @ 09:13:05
URL: http://evelina84.blogg.se
Postat av: emeli

hej
hehe vilken filur busunge du har vickepicke! undra vart han fått det i från? =)

kram pemlan

2008-02-25 @ 10:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0