Förbannade tomte!!!

Noah fick en sån där (GOD) chokladtomte när hans förskola hade varit och lussat för ett gäng gamlingar. En stor fin tomte. Ni vet en sån där god med fint rött aluminiumpapper på, en finfin  hundrafemtiogrammare. Eftersom Noah fick en sådan så fick jag pallra mig iväg och köpa en likadan till Theo. Dessa skulle ätas förra lördagen men då var barnen inte hemma och nu...nu är det för sent.

Theos tomte är borta. Död och begraven kan man säga. Först blev han halshuggen och sedan stympades resten av kroppen. Bara så där! (Hur fan kan man ha ihjäl tomten?) Måste ha varit ett riktigt monster. Typ en pms-morsa eller nåt. Vad vet jag, jag är ju bara en helt vanlig mamma (som i och för sig stjäl lite godis från mina barn i bland.)

Nåväl, jag får väl köpa en ny tomte och hoppas att inget händer honom innan lördag. Jag kanske borde låsa in honom i ett skåp och ge bort nyckeln- till någon som känner mig väl och vågar neka mig att få tillbaka den...

Förbannade tomte. Vad du ställer till det!

Kommentarer
Postat av: Eva Skullman

Haha, fan vad dåligt! Inte nog med att du snor deras "vanliga" godis utan du ger dig på deras JULgodis också! Haha. Puss

2008-12-16 @ 21:51:44
Postat av: eve

söta du :)

2008-12-17 @ 08:30:58
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Ännapänna

Jag håller med eva :p haha

2008-12-18 @ 20:37:14
Postat av: ja ni vet nog

fattas bara att du ta deras pengar också

2009-01-01 @ 18:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0