Trött och lat...


I dag var det sista dagen på Astrid Lindgrens värld för i år. Vi råkade bara hamna där och hade inte alls tänkt att åka dit. Till och med pojkarnas pappa följde med...en riktig familjedag! (Allt för att slippa städa och jobba, för min del).


Så nu sitter jag här och tror att jag arbetar, planera inför morgondagens samlingar. Jag sitter här och stirrar in i datorn och slipper därmed se alla dammråttor, leksaker och hundhår som ligger runt omkring mig.


Och när jag går och lägger mig (efter filmen som jag inte tittar på) så gör jag det med ångerst och dåligt samvete... När sjutton ska man hinna med och orka städa och göra andra nyttiga saker (typ nu kanske, istället för att skriva en massa trams här...).


Vad det är svårt just nu, måste lära mig att börja prioritera lite mer vuxet och ansvarsfullt...i morgon!


So long!!!


Kommentarer
Postat av: Eva

Man får vara trött och lat..

2008-09-02 @ 21:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0