Min prins...tack ska du ha...


I dag när jag hämtade Noah och Theo på förskolan såg jag hur Noah sprang efter en flicka och skrek "Jag vill ha den!!!". Jag hade ingen aning om vad det var och tänkte för en gångs skull inte lägga mig i...Han fick jaga så bäst han ville...


Efter en stund kom han i alla fall fram till mig, glad och lyrisk med händerna kupade. "Titta mamma, kolla här..." säger han och sträcker fram händerna.


Jag kände hur något gled ner under tröjan på mig och ner mellan brösten...och försvann..."Oj, vart tog den vägen?" utbrister Noah. "Ehh, vad?" undrar jag och förstår att han syftar på det jag fick under tröjan. "GRODAN!!!" säger Noah, "Var är den?"


URK på burk, så jäkla äckligt! En slibbig groda mellan tuttarna! Jag letade i bh:n men hittade den (som tur var) inte där. Noah hittade den (TACK GODE GUD) på marken. Grodäcklet hade trillat ut från tröjan och jag var evigt tacksam för att jag inte hade tröjan nerstoppad i byxorna...


Kommentarer
Postat av: Eva

Du borde verkligen göra en Annika Lantz - och skriva en bok! Du borde göra det om alla hyss och smarta, roliga och klockrena kommentarer som dina barn kör med. Ni är så härliga och du skriver sådär roligt som man vill läsa! Men fan vad äckligt med grodor.. Puss

2008-08-25 @ 22:09:26
Postat av: Peter Andersson

Håller med lillsyrran. Du hade gjort succé...

2008-08-25 @ 22:11:27
URL: http://pppeter.blogg.se/
Postat av: eve

Haha...så himla roligt. Ja jag kan inte annat än hålla med Eva jag också ;)Vi ses i eftermiddag. :) Kram o puss Lina

2008-08-26 @ 06:42:55
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Eva

We miss you all!! Write a book, u are gonna be rich! I can take the money if u dont want them. :) Nu ska jag äta kräm med mjölk och sen sova! Hör av mig efter 14.00 på torsdag, om du har tur så får du veta! :) Puss puss

2008-08-27 @ 00:27:04
Postat av: Evelina

Hahaha....ja jag vet ju att du har lite problem med ditt minne och det verkar du ju inte vara ensam om ;) Tyckte bara att det var så roligt! Ingen anledning att be om förlåtelse :) Saknar dig också redan! Pussar o kramar till min underbara vän!

2008-08-30 @ 10:49:26
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0