Ledsen skosadist...


Nu är det fem dagar sedan jag såg mina barn och tårarna håller på att ta slut (eller hur!?). Det är vansinnigt olidligt och löjligt ensamt just nu!!! Min sambo säger att det här är jättenyttigt för mig och barnen! Hur det nu kan vara nyttigt.

Tröstäta flera kilo choklad, vara utan sömn och fälla tårar som skulle kunna släcka törsten på hela afrika...hur fan kan det vara nyttigt???


Nåväl, det är bara att försöka klara sig. Noah sa i telefonen innan att jag kunde låna hans snuttefilt när jag skulle sova...snyft, vilken fin kille!


Mitt mål var att jag skulle städa garderoberna i hallen och jag har nu öppnat dörrarna fem gånger  (och varje gång är det lika stökigt- konstigt). Det känns såå jobbigt. De garderoberna skulle få Pernilla Wahlgren att gråta om hon tittade in. Vilken skosadist!!! Jag har tryckt in alla skor (= finskor blandat med barnens) och lagt allt annat skräp ovanpå!!! När man tittar på en finstövel ser den ut att ha samma form som barnens konstverk i lera! Samma färg också. Hur slarvig får man bli?!


Ja ja, jag får väl ta tag i mitt liv om en stund. Börja med garderoberna (eller något annat som är lite roligare) så att jag kan läsa lite bloggar i lugn och ro i kväll!


Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Fia

Ha en bra dag!:D

2008-08-05 @ 14:51:44
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Millia

Vill du ha en ny blogg design?

Jag både lottar ut och gör enligt önskemål.

Kolla in min blogg för mer information.



Finns även bilder på bloggar som jag har designat..



Mvh Millia

2008-08-05 @ 14:55:15
URL: http://dessiiy.blogg.se/
Postat av: Eva

Stackars dig.. Men jag håller med Olof lite. Tänk vad barnen ska bli glada sen när ni träffas! Det kommer bara sprudla kärlek! Gud va snäll Noah är, han gör det inte alls värre.. ;) HÅLL UT syrran!! Love u!! Puss E

2008-08-05 @ 17:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0