Nördar på spa...


Helgen var jättemysig med syrran och kompisen på spa. Vi hade aldrig provat på det innan, så vi stod där som tre bortkomna bönder och ställde en massa frågor. Personalen tittade lite skumt på oss och flinade en aning (och tänkte väl desto mer).


Jag skulle få ansiktsbehandling och klassisk massage. Det första var jätteskönt och avslappnande, men det sistnämnda var...outhärdligt. Verkligen.


När jag kom in i rummet och skulle lägga mig på massagebänken, höll jag på att lägga mig fel...alltså med fötterna i hålet där man ska ha ansiktet. Jättepinsamt! ("Du får nog lägga dig åt andra hållet...")Så det började inte så bra. Snacka om nybörjare.


När tjejen började massera (jag tingade tjejen och syrran fick ta killen, eftersom jag har så låg smärtgräns) höll jag på att avlida! Det gjorde så jävla ont! Fy satan. Jag trodde att massage skulle vara skönt.


I bakgrunen spelades låten "It´s time to say goodbye". Så klockrent! Ja, det är nog lika bra tänkte jag där jag låg. Jag lär ju ändå aldrig överleva detta...


Låten efter var "Bed of roses" och jag lovar, jag hade hellre legat på taggiga rosor än där på massagebänken. "Aj, vad du är hårdhänt" och "fan, vad ont det gör" sa jag till massören som misshandlade mig. No merci. Bara att fortsätta alltså...


Resten av dagen var bättre. Mys, god mat och ett mycket trevligt sällskap!!! Mia och Tingeling; Ni är bäst!!!Puss.


(Ps. En sak har jag lärt mig: klassisk massage gör ont och avslappningsmassage är skönt).


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha , ja helgen va underbar!!! Kunde inte tro att det skulle bli såhär bra *s*, hade ju väntat mig dunder och brak i skogen med mygg å kyla m.m. hehe...men med ditt och syrrans sällskap så hade det också blivit en kanonbra helg :)
TACKAR så mycket för en kanonhelg (hoppas vi gör om det snart igen) KRAMAR //Tingeling numera PS Tur att Sandströms finns *s*

2008-04-27 @ 23:44:13
Postat av: Peter Andersson

Jo, du frågade vad det hette och det heter "No Mercy" ;)

2008-04-27 @ 23:58:13
URL: http://pppeter.blogg.se
Postat av: Evelina

Hej bruttan! Låter som en toppen helg. När jag masserade dig så var jag väl snäll emot dig...ibland iaf ;) Ser jättemycket fram emot torsdag då jag får träffa dig och grabbarna. Mycket bus. Hoppas på soligt o fint väder ;) Så vi kan ligga i solstolarna och bli härligt vårbruna medan pojkarna leker lungt och fint på gården... Mysigt blir de iaf. Ha det bäst så ses vi snart. Pussar och kramar Lina

2008-04-28 @ 09:43:54
URL: http://evelina84.blogg.se
Postat av: Evelina

Frissan ja....Peter upp i dan! Alltid lika roligt att träffa er :) Nu ska jag kila iväg till lindex, för jag ska faktiskt jobba idag :) Det ska bli roligt. Då känner man ju att man får göra någon nytta. Ha det superbra. Ta hand om er. Kramar i massor Linisen

2008-05-03 @ 09:37:24
URL: http://evelina84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0