Inga problem!!!

Kom hem till min storasyster i söndags. Och där var det ungefär som vanligt. Hon hade varit barnvakt åt två barn för att hjälpa en arbetskamrat, i ett antal timmar. Lillasyster bodde där med pojkvän och lillasyster nummer två var där, samt hennes egna fem barn. Inga problem! Hon var sedan barnvakt åt barnens kusin ett antal timmar, som dessutom råkade välta ner en kruka som givetvis gick i tusen bitar. Mia stod med damsugaren i högsta hugg när jag kom in. Inga problem!

Och så som sagt kommer JAG insläpandes med mina två huliganer! Inga pro...Eller JO, hon såg helt jävla slut ut stackarn. Förlåt Mia men du såg ut som sju svåra år, och ärligt talat FÖRSTÅR JAG DIG!!!  Jag vet inte hur denna dagen slutade men jag vet att det flyttade in ytterligare två barn och en vuxen lite senare...PHU!

Kan inte annat än beundra denna stålkvinna som ställer upp på allt och alla. När som helst och hur som helst. TACK snälla Mia för att du finns!!!

Ps. vad tror ni att hon gör i dag och i morgon? Jo, hon är barnvakt åt mina huliganer...ännu en gång!


Kommentarer
Postat av: Eva Johansson

damsugaren? haha.. Mia är underbar! Som dig! Puss

2007-10-09 @ 16:57:56
URL: http://evottpevott.blogg.se
Postat av: Evelina

Hej vännen!!! Jag saknar dig också jättemycket! Här i skolan sitter vi och pluggar. Tog en paus nu (innan vi ens börjat)... Men ska "återgå". Hoppas på att du sen kan komma och hälsa på mig :) Myshelg! Hoppas du hade det bra i Ullared. Tänker på dig. Puss och kram Lina....hälsa grabbsen :)

2007-10-10 @ 13:42:12
URL: http://evelina84.blogg.se
Postat av: Peter Andersson

Ja, hon är verkligen underbar. Dock förstår jag att hon inte vill jobba med barn/ungdomar i skolan :)

2007-10-10 @ 23:54:12
URL: http://pppeter.blogg.se
Postat av: Mia

Ha ha ha.....här har man varit i från datavärlden typ en vecka och när man väl kommer tillbaka så ser jag att ni snackar mig...!? Men som tur är så är det ju positivt skrivet,det negativa skriver ni väl inte här utan via msn hoppas jag...*ler*.Peter,du har så rätt...
Men vet ni vad? Jag var SLUT den dagen,men jag tycker det e helt underbart med huset fullt...så det så...puss....älskar er oxså..

2007-10-11 @ 19:33:20
URL: http://mia71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0