Trötta mamman!!!

Är helt jävla slut!!!(som vanligt tänker ni säkert och det är ju sant.)Theo har haft feber i tre dagar och det är ganska påfrestande...för mig, kanske lite jobbigt för honom också med 40 graders feber. Men det konstiga är att jag tycker mer synd om mig själv än om honom (sorry Theo) och jag står snart inte ut.

Vi skulle egentligen på bröllop i morgon och skulle ha åkt idag. Det var bara att ställa in (Tack för det jävla tredagars- feber)! Min sambos syster gifter sig och det hade ju varit roligt att vara med, helst med tanke på att jag själv aldrig kommer att bli gift. Min sambo har i och för sig friat...för bara SJU år sedan!! Och visst, man ska ju inte jäkta. Han säger att det krävs planering för att gifta sig men ärligt talat har jag aldrig hört att någon har planerat ett bröllop i sju jävla år!! Man kan ju nästan misstänka att han inte vill gifta sig (nähe?!).

Om jag säger att jag kan tänka mig ett borgligt bröllop blir jag idiotförklarad eftersom man måste gifta sig i kyrkan. Och när jag har funderat lite och säger att jag kan tänka mig att gifta mig i kyrkan för hans skull och att det nog blir roligare låter det :"Ja, eller om vi skulle ta det borgligt, men det vill inte du nu va?". Och så där håller det på.

Noah har tydligen hör när vi har pratat om detta, för en dag har vi ett samtal på hans initiativ:

N: Mamma vill du gifta dig?
M: Ja det vill jag.
N: Med Olof?
M: Ja.
N: Men det får du inte.
M: Det får jag väl om pappa vill.
N: Nä, du får inte gifta dig med min pappa!
M: Varför inte?
N: Du får gifta dig med någon annan om du vill gifta dig.
M: Men det är ju din pappa jag vill gifta mig med.
N: Då får väl gifta dig med din egen pappa! (Han tittar surt på mig)
M: Men enligt lag får man inte gifta sig med sin egen pappa...bla bla.
N: Okejv, du kan få gifta dig med mig!!!

Och så löste han det!!!Man kan ju undra lite vad han och hans pappa pratar om...

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

haha, ja det låter onekligen som att far och son haft ett allvarligt snack. Undrar om Olof nöjt sig med hjärntvätt eller om lobotomi varit ett alternativ... :)

2007-08-17 @ 22:02:06
URL: http://pppeter.blogg.se
Postat av: Evelina

tänker på dig vännen.... :) Puss o kram Lina

2007-08-17 @ 22:45:29
URL: http://evelina84.blogg.se
Postat av: Eva

Haha.. nice att du och Fenning ska gifta er.. or not. Haha.. Noah Noah.. härlig unge! Puss

2007-08-17 @ 22:57:40
URL: http://evottpevott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0