Så tomt...

Theo är kvar hos farmor och farfar och det är så tomt!!!Noah tycker det är jätteskönt och saknar honom inte alls, men det gör jag. Det blev inget Alv i dag som jag hade tänkt. När vi hade spänt fast oss i bilen och skulle åka ångrade Noah sig. Tårarna rann och han sa: "Mamma jag vill nog inte åka till Alv i dag.."

Så vi stannade hemma. Såklart! Vi har typ inte gjort någonting i dag. Lekt lite med riddare i riddarborgen (det låter säkert spännande men det är inte min grej att döda precis). I morgon är det dagis och jag blir alldeldes ensam hemma...Känner mig redan rastlös för det!!!Funderar på att baka bullar om någon undrar. Fast det kanske man ska göra med sina barn, så jag får väl vänta tills han kommer hem.

Nu ska jag i alla fall inte göra någonting utan bara slappa!!!

Dagens citat: "Mamma jag måste säga något helviktigt, det killas under foten och jag har ont här och här..."

(Noah som vägrar sova o hittar på ursäkter för att ropa på mig...)

Kommentarer
Postat av: Linnea

kolla in mig! :O

2007-08-27 @ 21:01:36
URL: http://kanonkalas.blogspot.com/
Postat av: Mia

Han är skön Noah,njut av att bara ha en unge hemma...kram

2007-08-27 @ 21:59:47
URL: http://mia71.blogg.se
Postat av: Anonym

HAn e ju bara för SKÖN
din unge
:)
J

2007-08-28 @ 16:07:11
Postat av: Evelina

Hej vännen! Hoppas att allt är bra med dig :) Ta hand om er. Kramar killarna från mig. Puss o kram Lina :)

2007-08-29 @ 15:43:34
URL: http://evelina84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0