Så klart jag gjorde fel..

Nu har jag fått det bekräftat, att jag gjorde fel när jag skickade kommentarer till mig själv! Men lite häftigt var det allt, att få kommenterar det jag  jag själv hade skrivit (när jag inte ens hade skrivit något!!).Learning by doing..
 
Och nu när jag äntligen ska skriva något vet jag inte vad jag ska skriva..Så jag börjar med att skriva om mina barn (Suprise!!).När Noah hade lagt sig idag så ropade han på mig och ville att jag skulle komma upp.Så jag gick upp (faktiskt) och då sa han "jag ville bara kolla om du var död men det var du visst inte"...Öh..vilken jävla tur tänkte jag då, för det kändes nästan så i dag!!Dagen har varit grymt jobbig och det har varit ansträngande att bara vara vaken.Har ingen aning om varför men så är det i bland. Så det var ju nästan lite lustigt att till och med min lille kille undrade om jag levde!

Nu mår jag bättre och jag vet inte om det e för att killarna sover och inte kan tracka mig mer eller om jag bara har fått lite ny energi (eftersom jag åt upp Noahs lördagsgodis precis). Kan vara en kombination...Nu ska jag utforska nätet och se vad man kan göra...

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Noah! Vilka sköna (eller inte) kommentarer... Jag skulle bara kolla om du var död, men det var du inte. Hans kommentar på niornas vårshow tar dock priset. "Är hon utklädd eller död på riktigt" Klockrent!

2007-08-12 @ 22:09:37
URL: http://pppeter.blogg.se
Postat av: Evelina

Hej bruttan min!!! Härligt att du äntligen har hittat hit :) Faan va kul vi ska ha! Pussar o kramar Lina

2007-08-13 @ 11:19:56
URL: http://evelina84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0